В умовах соціально-економічних змін ринок послуг висуває нові вимоги до роботи сервісних установ. Служба зайнятості змінюється також у напрямі сучасного доступу до її послуг. Головним принципом її діяльності є індивідуалізований підхід до оцінки потреб і можливостей кожної людини та надання максимальної допомоги у працевлаштуванні й укомплектуванні вакансій.
Відносно нове і дуже модне слово «клієнтоорієнтованість» визначає одну з істотних характеристик стосунків з клієнтами. Лише знаючи свого клієнта, розуміючи його потреби і передбачаючи його потенційні бажання, можна запропонувати послугу, щоб задовольнити потреби клієнтів.
Клієнтоорієнтованість служби зайнятості ґрунтується на певних принципах, серед яких: сумлінність, уважність, доброзичливість, розуміння, готовність вислухати і допомогти, знання потреб свого клієнта, виконання зобов’язань по відношенню до нього.
Запровадження інститутів «Консультант роботодавця» та «Кар’єрний радник», електронних сервісів «Електрона черга для безробітних», «Електронний кабінет роботодавця» та «Електронний кабінет шукача роботи», «Платформа профорієнтації та розвитку кар’єри», а також нового «Освітнього порталу» (skills.dcz.gov.ua) говорять про те, що Державна служба зайнятості налаштована змінюватися відповідно до потреб своїх клієнтів, щоб залишатись конкурентоспроможним учасником ринку праці.
Роботодавці та шукачі роботи, використовуючи електронні ресурси служби зайнятості, мають можливість ознайомитися з останніми новинами, отримати доступ до всеукраїнської бази актуальних вакансій та бази резюме кандидатів на роботу.
За детальною інформацією звертайтеся до Рівненської районної філії Рівненського обласного центру зайнятості за адресою: м. Рівне, вул. Яворницького, 53, або за тел. (0362) 26-69-16, 63-13-98.