У період пандемії служба зайнятості продовжує працювати у штатному режимі, надаючи соціальні послуги дистанційно. Фахівці служби зайнятості наразі працюють зі своїми клієнтами, використовуючи усі можливі засоби комунікації - телефонний зв’язок, електронні скриньки, мобільні додатки. Саме таким чином безробітні громадяни отримують консультації та пропозиції роботи, а фахівці - визначають потреби людини, досвід роботи, рівень її мотивації до працевлаштування тощо.

Громадяни, які втратили роботу, активно звертаються за підтримкою та сприянням у працевлаштуванні до Рівненської районної філії Рівненського ОЦЗ.

Нагадуємо: тепер для реєстрації в центрі зайнятості та отримання допомоги по безробіттю достатньо заповнити лише дві заяви – про надання статусу безробітного та призначення допомоги по безробіттю! Ці документи  можна подавати в три способи: на електронну пошту центру зайнятості, в електронній формі через портал державних послуг "Дія" або через скриньку для кореспонденції безпосередньо в центрі зайнятості.

Опрацювання документів  проходить щоденно, за його результатами відбувається зворотній зв'язок фахівця служби зайнятості з клієнтом засобами телефонного зв’язку.

Важливо: впродовж 10 днів після завершення карантину до центру зайнятості необхідно буде подати оригінали документів.

Довідково: за період карантину, починаючи з 12 березня, станом на 19 травня 2020 року статус безробітного отримали 537 осіб, які звернулися до Рівненської районної філії РОЦЗ. Від початку 2020 року ця цифра сягає 800 осіб.