Для отримання компенсації роботодавець-суб’єкт малого підприємництва подає центру зайнятості за місцем провадження його господарської діяльності заяву про надання компенсації фактичних витрат у розмірі єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування.
Документи для отримання компенсації можна подати у один із зазначених способів:
- особисто до центру зайнятості;
- за допомогою технічних засобів електронних комунікацій;
- через електронний кабінет роботодавця на веб-сайті Державної служби зайнятості, з накладенням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису.
Рішення про надання або відмову у наданні компенсації приймається центром зайнятості протягом 5 календарних днів з дати отримання всіх даних, у тому числі отриманих від ДПС та ПФУ.
У разі прийняття позитивного рішення, компенсація виплачується роботодавцю кожен непарний місяць роботи з дня працевлаштування на нове робоче місце за направленням центру зайнятості зареєстрованого безробітного.
Загальна тривалість виплати становить 12 місяців протягом двох років.
Важливо! Зареєстрований безробітний може бути працевлаштований у роботодавця з виплатою компенсації за нього один раз на 5 років за умови, що він у відповідному п’ятирічному періоді не був працевлаштований будь-яким роботодавцем з наданням йому компенсацій, передбачених Законом України «Про зайнятість населення».
За докладнішою інформацією ви можете звернутися у місцевий підрозділ служби зайнятості Рівненщини або на «гарячу» лінію Рівненського ОЦЗ (044) 244 95 04, (096) 539 53 59.