26.03.2020 | 10:44

На період карантину ми працюємо, але обслуговуємо клієнтів без особистого контакту. Біля входу в центри зайнятості чи філії розміщена інформація про засоби телефонного та електронного зв‘язку.

Клієнти можуть самостійно заповнити заяви відповідно до зразків, які розміщені у зручному для доступу місці.  Місця самообслуговування облаштовані усім необхідним. Але таке самообслуговування здійснюється без особистого консультування спеціаліста служби зайнятості. Прийом документів від клієнів, в тому числі для фіксації наміру клієнта бути зареєстрованим безробітним, здійснюється через скриньки для прийому кореспонденції, що розміщені при вході до центру зайнятості чи  філії. Опрацювання документів  проходить щоденно.  Кожен клієнт перевіряє та актуалізує свої контактні дані для того, щоб була можливість бути на постійному зв‘язку, особливо номери мобільних телефонів. Зареєстровані безробітні продовжують отримувати консультації та обслуговування фахівцями за телефоном чи через електронну пошту.