Вибравши професію продавця, потрібно бути готовим багато працювати, спілкуватися з людьми, вміти правильно подати запропоновану продукцію. Це дійсно непросто, особливо в умовах сучасної конкуренції.
І щоб чогось досягти, мати успіхи в реалізації того чи іншого товару, потрібно напевно знати, як стати хорошим продавцем. Якими якостями повинна володіти людина, яка вирішила пов’язати своє життя з такою професією? До чого вона повинен бути готова? Які помилки не повинні відбуватися?
Впевненість в собі
Стаючи продавцем, як, втім, і будь-ким, потрібно мати впевненість в тому, що у тебе обов’язково все вийде. Людям з низькою самооцінкою вкрай складно домогтися будь-яких висот, правильно вибудовувати робочий процес, входити в контакт з клієнтами, а в нашому випадку з покупцями. Ви повинні бути впевнені в тому, що зможете легко запропонувати свій продукт, переконати покупця в правильності його вибору.
Комунікабельність
Важлива якість продавця – його здатність вступати в контакт з покупцями, знаходити порозуміння з людьми будь-якого віку, швидко реагувати на їхні прохання і критику. Ніякої агресії та брутальності, спілкування має відбуватися спокійно і без нічого зайвого.
Комунікабельність є однією з рушійних сил торгівлі, сприяє збільшенню продажів, залучення нових клієнтів. В умовах нинішньої конкуренції важливо зуміти завоювати довіру покупця, дати йому зрозуміти, що він звернувся за адресою і йому завжди тут раді. А досягти цього можливо лише через спілкування.
Доброзичливий настрій
Продавець в поганому настрої буде відлякувати покупців, відповідно, це позначиться і на продажах. Таким чином, незалежно від того, що відбувається в особистому житті, на робочому місці завжди потрібно бути в бойовому настрої. Посміхайтесь, вітайте, бажайте всього добре своїм покупцям. Заряджайте їх своєю життєвою енергією, і тоді все буде виходити саме собою. Не грубіть, адже в будь-якій ситуації потрібно пам’ятати про те, що покупець завжди правий.
Вивчення асортименту
Щоб стати хорошим продавцем, потрібно добре вивчити ту продукцію, яка реалізується. Будь-який покупець може поцікавитися, наскільки вона якісна, де і за яких умов здійснювалося виробництво, задатися питанням, на чому краще зупинити свій вибір і т.п.
Чим краще ви вивчите товар, що продаєте, тим краще. І не важливо, що саме це буде: побутова техніка, косметика, продукти харчування. Пам’ятайте про те, що хороший продавець ніколи не буде брехати покупцеві, пропонуючи йому прострочену або сумнівної якості продукцію. Якщо вже й працювати, то тільки там, де не намагаються заробити грошей нечесним трудом. Задумайтесь над цим!
Правильна пропозиція
Як би не хотілося більше продати продукції, бути наполегливим все ж не варто. Діалог між продавцем і покупцем не повинен бути побудований у вигляді нав’язування продукту. Пропонувати потрібно, але робити це акуратно, нікого не примушуючи. Ви можете порекомендувати, вказати на плюси і мінуси конкретної продукції, запропонувати альтернативу, але не змушувати, не тиснути на покупця у власних інтересах. Зацікавте його, залучіть увагу, ну а вибір вже нехай залишається за ним.
Як бачите, щоб стати хорошим продавцем, потрібно бути чесною, відкритою і доброзичливою людиною. Важливо розбиратися в продукції, яку продаєте, вміти знайти підхід до кожного покупця, коректно відповісти на всі запитання, поставлені покупцем у відношенні того чи іншого товару. Працювати потрібно так, щоб кожен клієнт пішов задоволеним і з твердим бажанням повернутися за черговими покупками саме до вас.