оп
24.07.2019 | 09:52

Ірина Тишкова хотіла навчитися професійному шиттю, але так доля  склалася, що не було можливості вчитися, і це бажання довгий час залишалось нездійсненною мрією. Після закінчення школи відразу пішла на роботу продавцем продовольчих товарів. Майже дванадцять років працювала на одному місці, поки приватний підприємець не вирішив припинити свою діяльність. Робота продавця для Ірини була засобом для отримання матеріальних коштів для забезпечення своїх життєвих потреб, а хотілося ще й щось для душі.

Втративши роботу Ірина звернулася за допомогою у працевлаштуванні до Сарненського районного центру зайнятості. Реєстратор сформував персональну картку шукача роботи, провів первинне анкетування для визначення можливостей особи до працевлаштування. В зв’язку з відсутністю підходящої роботи Ірина була скерована до кар’єрного радника, який консультує шукачів роботи щодо наявності вакантних посад, надає інформацію про заходи для самостійного працевлаштування або започаткування підприємницької діяльності. Кар’єрний радник працює з кожним клієнтом індивідуально. Шляхом поглибленого профілювання визначає рівень мотивації особи до пошуку роботи та визначає профільну групу, щоб на основі такого аналізу скласти індивідуальний план працевлаштування безробітного. Він бачить перешкоди, які стоять перед клієнтом на ринку праці в період пошуку роботи, і допомагає подолати їх.

Людмила Боросюк, як  кар'єрний радник, працюючи з Іриною, запропонувала їй скористатися послугами спеціаліста з профорієнтації щодо вибору професії, і як приємно здивована була жінка, коли за результатами професійної консультації із застосуванням психодіагностичного тестування їй запропонували здобути професію «кравець». У молодої людини з’явилась можливість реалізувати свою мрію. Крім отримання більших перспектив у підборі місця роботи з’явиться можливість започаткувати власну справу: шиючи на замовлення або пропонувати власні  вироби в інтернет-магазині.

Нині пані Ірина опановує таку бажану для себе професію.

Кар'єрний радник є помічником кожного разу, коли б не повернувся клієнт до центру зайнятості.