13.01.2021 | 14:45

В умовах карантинних обмежень організації навчального процесу Рівненський центр професійно-технічної освіти державної служби зайнятості продовжує свою роботу в дистанційному форматі. Зокрема, відбувається навчання за напрямами  «Комп’ютеризований бухгалтерський облік», «Створення додатків в середовищі Unity 3D на C#», професіями «Продавець продовольчих товарів», «Кравець», «Кондитер» та іншими. Здійснюється індивідуальна форма навчання слухачів.

Навчальний процес відбувається дистанційно, за допомогою відповідних комп’ютерних технологій та програм, що дає можливість опановувати навчальну програму на будь-якій відстані від освітнього закладу, особливо в теперішніх умовах локдауну.

Ідея дистанційного навчання полягає в тому, що взаємодія викладача й слухачів відбувається у віртуальному просторі: вони перебувають за своїми комп'ютерами й спілкуються за допомогою Інтернету. Дана сукупність дистанційних технологій, забезпечує надходження до слухачів основного обсягу навчального матеріалу, а інтерактивна взаємодія із викладачем дозволяє самостійно працювати з навчальними матеріалами.

Одними із найбільш поширених засобів організації дистанційного навчання слухачів Рівненського центру ПТО ДСЗ є відеоконференція, чат та електронна пошта. А серед веб-ресурсів обрано дистанційну платформу Moodle, яка дозволяє подавати навчальний матеріал у різних форматах (текст, презентація, відеоматеріал, веб-сторінка; урок як сукупність веб-сторінок з можливим проміжним виконанням тестових завдань); здійснювати тестування та опитування слухачів. За допомогою засобів Google Meet та Skype проводимо відеоконференції та онлайн-зустрічі. Необхідно лише створити обліковий запис. Важливо, що ці програми дозволяють ефективно працювати як індивідуально, так і в групах, а користувачі можуть використовувати додаток як на комп’ютері, так і на планшеті чи смартфоні. Програма Skype є інтегрованою в Microsoft Windows10.

Адаптація до особливих умов навчання, зокрема, дистанційна форма освіти, сприяє самоорганізації, самонавчанню і саморозвитку здобувачів професій і в сучасному світі посідає місце на рівні з традиційною формою.