26.03.2020 | 12:19

Успіх роботи центру зайнятості визначається швидким результатом у працевлаштуванні вмотивованих і невмотивованих безробітних та укомплектуванні вакансій. Проте, це неможливо реалізувати без плідної співпраці підрозділів, які націлені на спільний результат.

У разі відсутності потрібної вакансії кар’єрний радник направляє клієнта на співбесіду з фахівцем, який виконує функції рекрутера. Рекрутер, у свою чергу вивчає його «профіль», оцінює так званий soft skills кандидата (оцінює чотири групи компетенцій: соціальну, інтелектуальну, вольову та лідерську), його мотивацію до працевлаштування.  Визначає також профіль потрібної вакансії чи посади, веде пошук вакансії в усіх інформаційних джерелах та надає інформацію клієнту.

Таку кропітку роботу провів і кар’єрний радник і рекрутер Рівненського міського центру зайнятості з 36-річною Софією Югай, яка мала освіту «Банківська справа», і досвід у банківській сфері та завідувача сектору у Рівненському обласному відділенні Фонду соціального захисту інвалідів. Клієнтка закінчила курси у Рівненському центрі професійно-технічної освіти ДСЗ «Комп’ютеризований бухгалтерський облік», разом з тим, досвіду бухгалтера не мала. Жінка активно шукала роботу, але часто перепоною у працевлаштуванні ставав графік роботи, адже жінка виховує дитину до 6-ти років.

Фахівцем з рекрутингу був проведений детальний моніторинг Інтернет-ресурсів, альтернативних джерел пошуку роботи. В той час до відділу рекрутингу міського центру зайнятості за допомогою у підборі головного операціоніста звернулась керівник Рівненської обласної дирекції НАСК «Оранта» Тетяна Кедрук. Фахівцем було узгоджено дату та час проведення зустрічі між шукачем та роботодавцем. Після вдалої співбесіди клієнтка працевлаштована в РОД НАСК «Оранта».