16.10.2019 | 16:50

Близько двохсот швачок потребують швейні виробництва міста. Але і це ще не межа, кажуть роботодавці. Швейні виробництва успішно працюють і розвиваються, збільшуються їх потужності, встановлюється сучасне обладнання, створюються такі умови праці, аби люди хотіли тут працювати. Отож, аби наочно ознайомити шукачів роботи з такими підприємствами, Рівненський міський центр зайнятості організував екскурсію – презентацію на швейні підприємства Рівного - ТОВ «Т-Стиль» та ТОВ «ФІЛ ЕНД ФЛАЙ».

Зустріч з шукачами роботи розпочалася у приміщені Рівненського міського центру зайнятості, де їх ознайомили з ринком праці міста, можливостях працювати і заробляти в Україні, тут в Рівному, а саме на підприємствах швейної галузі. Комфортабельним автобусом дісталися на першу презентацію роботодавця.

Завітавши до ТОВ «Т-Стиль» шукачі роботи на власні очі побачили повний цикл виробництва. ТОВ «Т-Стиль» було засновано у 2008 році на базі Рівненського Льонокомбінату, сферою діяльності якого є текстильна промисловість. ТОВ «Т-Стиль» не тільки виготовляє та реалізовує різного типу тканини, а й шиє готовий одяг з цієї тканини. На сьогодні Рівненський льонокомбінат є лідером галузі легкої промисловості України за обсягами виробництва і темпами розвитку. Крім того, провідні девелопери країни визнали ТОВ «Т-Стиль» найуспішнішим вітчизняним рітейлером кількох останніх років. Підприємство утримує високу динаміку розвитку, впроваджує найновітніші технології у виробництві.

Сьогодні потужність виробництва компанії складає до 20 тон полотна за добу. На виробництві задіяні 1500 працівників, у його складі налічується 7 швейних фабрик, працює 19 швейних бригад та окремий закрійний цех. Але, підприємство не зупиняється на досягнутому, а й надалі працює над розширенням власних виробничих потужностей.

Екскурсію швейним виробництвом провела начальник відділу кадрів Ірина Валентинівна. Безробітні побачили цехи, робочі місця, обладнання, поспілкувалися з працівниками, а також побували в сучасному гуртожитку для працівників з інших міст. Актуальними на підприємстві є вакансії електрика, водія, перекладача, бухгалтера, дизайнера з одягу, і звичайно, швачок. Безробітні були приємно вражені умовами праці, проживання, а особливо розмірами заробітних плат на підприємстві. Адже вона значно вища від середнього розміру по Рівненській області (8848.2 грн.), і становить від 10000 до 25000 грн.!

Наступну презентацію було проведено в приміщені ТОВ "ФІЛ ЕНД ФЛАЙ", яку залюбки провела начальник виробництва – Оксана Григорівна. Вона ознайомила учасників заходу з історією від початку будівництва підприємства до створення бренду, показала цехи та інші виробничі приміщення, побутові кімнати, їдальню. З гордістю показала швейні машини та інше обладнання, яке використовують на фабриці.

Feel and Fly - це молодіжний бренд одягу в стилі  Streetwear. В першу чергу фабрика ставить перед собою завдання зробити максимально якісний, модний молодіжний одяг за доступну для споживача ціну.

Бренд бере свій початок з м Рівне, де все почалося з орендованого приміщення та однієї моделі штанів Карго. На сьогоднішній день Feel and Fly - це індивідуальний бренд з великим асортиментом одягу, це фабрика, здатна забезпечити робочими місцями 300 чоловік, а одяг можна придбати майже в кожному обласному центрі України.

Працівники підприємства запрошували безробітних в свій колектив, переконували що роботодавець створює належні умови праці та пропонує гідну заробітну плату. Колектив об'єднує спільна мета: зробити затребуваний на світовому ринку продукт, де з гордістю буде красуватися підпис MADE IN UKRAINE!

Загалом безробітні були приємно вражені від презентацій роботодавців. За словами фахівців відділів кадрів обох підприємств, ті гроші, які наші співвітчизники привозять із Польщі та інших сусідніх країн, можна заробити, не виїжджаючи з Рівного, і це вам можуть засвідчити навіть їхні працівники.

Дехто знайшов нову роботу та найближчим часом залишить «лави» безробітних! Шукачі без відповідної освіти – висловили бажання здобути професію «швачка», знаючи заздалегідь, де їх чекатимуть на роботу.

Захід показав, що, як в народі кажуть – «Краще один раз побачити, ніж сто разів почути»! Тому фахівці міського центру зайнятості продовжуватимуть такі зустрічі - презентації роботодавців.

.